selamat datang ke blog saya

lihatlah........sudi-sudikanlah
membacanya......

Wednesday, September 29, 2010

teman-teman lepak d sekolah

           (Wan anak lizah), Lizah, Yan, Idah, (Qalisha anak lizah) dan Norly, Seorang lagi kawan Leha, tiada d dlm gambar kerana ibu mertuanya kembali ke rahmatullah, d ucapkan takziah kpd beliau dan keluarga.

        biasanya keluar ke sekolah jam 12.30 tgh.
pasal nak rebut parking, bukannya ape sangat .kalau lambat sikit saja dah penuh sampai jalan utama, itu yang malas nak kena parking sampai ke luar jalan.
 
                                           

          Di samping ada masa juga nak berbual-bual dgn kkawan sambil menunggu anak masing-masing. kita ni suri rumah bukannya ada masa nak bersembang dgn kengkawan, kalau tidak jumpa kawan di sekolah rindu juga rasanya. hendak-hendak kalau bertemu cuti sekolah yang panjang. Kalau dapat berbual dgn kawan tu hilanglah juga perkara-perkara yang berserabut. Kalau tidak di sini pada waktu lain , jumpalah kengkawan ahli pakatan yasin (pwst) atau d face book.
         
        

2 comments:

  1. TAHNIAH!!! syabas kpd kakakku norizan bt ismail yg senantiasa berusaha memajukan diri dlm ape jua bidang yang diceburi..
    semoga mak anjang akan menjadi contoh kepada sekalian anak2 sdara,cucu2 sedara,adik ,kakak2,abang2 semua yg ada disini...
    "ada yg bilang dangdut tak goyang bagai sayur tanpa garam..bla bla bla..hehehehehe!!!!
    gurau je yek!!

    ReplyDelete
  2. Terima kasih cul, kerana sentiasa memberi sokongan. zaman-zaman muda dulu x jumpa benda-benda cam ni tu yang jelous tengok orang boleh buat kenapa x kita.

    ReplyDelete